Creative_pr | 25 lipca 2017, 13:30

Creative wprowadza nowe, letnie kolory sprawdzonego głośniczka Muvo 2c Bluetooth, odpornego na zachlapanie

Znajdujesz się w sekcji Informacje prasowe. Zamieszczone tutaj materiały zostały opracowane przez firmy niezwiązane z redakcją PCLab.pl czy Grupą Onet.pl SA. Redakcja PCLab.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść poniższej publikacji.

Na życzenie klientów z całego świata Creative wprowadza głośniczki w niespotykanych jaskrawych i pastelowych kolorach, czy zapotrzebowanie potwierdzi polski rynek, pokaże sprzedaż. 

Centrala Creative w Singapurze ogłosiła systematyczne wprowadzanie kolejnych kolorów popularnych na całym świecie głośniczków Muvo 2c, będą między innymi tak śmiałe wersje, jak różowa, pomarańczowa, fioletowa, pastelowe pochodne zieleni, niebieskiego i czerwonego. Wielbiciele słuchania muzyki w każdym wieku mają znaleźć coś dla siebie.

Nowe, żywe kolory inspirowane są kolorami lata, dodatkowo funkcjonalność głośniczków, ich odporność na zachlapanie I możliwość połączenia dwóch sztuk w zestaw stereo, pozwala na świetną zabawę nad wodą I na basenie.

 

Informacje o głośnikach Creative Muvo 2c – małe, kompaktowe, odporne na zachlapanie z komunikacją Bluetooth zapewniają imponujące brzmienie i głęboki bas, wbudowany odtwarzacz MP3, został zaprojektowany z profesjonalnie wysterowanymi przetwornikami i wbudowanym pasywnym radiatorem, aby uzyskać niezwykły dźwięk. Głośniki zapewniają dzisiejszym użytkownikom smartfona i tabletu małe, ale wydajne rozwiązanie nagłośnieniowe Bluetooth. Teraz mogą zabrać ze sobą muzykę niemal wszędzie - Muvo 2c jest odporny na działanie promieni słonecznych, a nawet jest pyłoszczelny. Creative Muvo 2c umożliwia również bezprzewodowe łączenie drugiego głośnika w celu uzyskania jeszcze wersji stereo albo zwyczajnie mocniejszego i na większej przestrzeni  dźwięku w dowolnym miejscu. A jeśli to nie wystarczy, głośniki są dostarczane z oprogramowaniem Sound Blaster Control Panel dla komputerów PC i Mac, które umożliwiają personalizację profilu akustycznego i dostosowanie ustawień korektora do potrzeb właściciela.

 

Nowe kolory głośniczków są aktualnie dostępne na Creative.com w cenie EUR 39.99.

Więcej informacji na www.creative.com.

 

 

 

O firmie Creative

Creative jest światowym liderem w zakresie produktów do rozrywki cyfrowej. Znany ze swoich kart dźwiękowych Sound Blaster® i wprowadzania rewolucyjnych rozwiązań technologii multimedialnej firma Creative obecnie rozwija dziedzinę cyfrowej rozrywki dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom audio. Bezprzewodowe głośniki premium, bezprzewodowe słuchawki i zaawansowane wzmacniacze dla melomanów oraz cyfrowe konwertery audio. Dzisiaj firma Creative ponownie rozwija markę Sound Blaster, której baza użytkowników przekracza 400 milionów. Jej przełomowe produkty Sound Blaster Roar i Sound Blaster X7 przyczyniają się do stworzenia nowej generacji sieci mobilnych, łącząc światy komputerów, smartfonów, i tabletów. Własne technologie firmy Creative, innowacyjny sprzęt, aplikacje i usługi wykorzystują Internet, umożliwiając konsumentom korzystanie z wysokiej jakości rozrywki cyfrowej - zawsze i wszędzie.

# # #

 

Niniejsza informacja dotyczy produktów wprowadzonych w Europie. Dostępność może ulec zmianie bez uprzedzenia i może się różnić w innych miejscach na świecie według lokalnych czynników i wymagań. Creative, logo Creative, logo Sound Blaster i logo BlasterX są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi firmy Creative Technology Ltd w Stanach Zjednoczonych i / lub innych krajach. Wszelkie prawa zastrzeżone. Call of Duty jest znakiem towarowym Activision Publishing, Inc. Counter-Strike jest znakiem towarowym Valve Corporation. Battlefield 1 jest znakiem towarowym firmy Electronic Arts Inc. i jej oddziałów. Wszystkie pozostałe znaki towarowe są własnością ich odpowiednich właścicieli.

 

PowerSales International powstał w marcu 2009 roku, firmę utworzyli byli pracownicy polskiego biura Creative Labs. Zespół posiada 12 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów Creative, gwarantujące zachowanie najwyższych standardów współpracy z partnerami i klientami końcowymi. Firma jest wyłącznym przedstawicielem Creative w Europie Środkowo – Wschodniej.