Bartosz Czechowicz | 1 lutego 2018, 21:29

Instagram Stories dostanie trzy razy dłuższe reklamy

Użytkownicy serwisu będą mieć powody do narzekań. Zespół odpowiedzialny za rozwój platformy Instagram poinformował właśnie, że zwiększy możliwości reklamodawców, którzy promują swoje produkty za pomocą funkcji Stories. Po wprowadzeniu poprawek będą oni mogli zamieszczać nawet trzy razy dłuższe spoty promocyjne, niż do tej pory.

Osoby korzystające z Instagrama przyzwyczaiły się już, że materiały dodawane w ramach funkcji Stories są przerywane reklamami. Serwis wyświetla tutaj zarówno grafiki o charakterze marketingowym, jak i przygotowywane przez jego partnerów klipy wideo. Teraz tego typu treści ma być jednak jeszcze więcej. O ile wcześniej w ramach reklam oglądaliśmy tylko pojedynczy materiał, o tyle po wprowadzeniu poprawek ma ich być nawet trzy, i to jeden po drugim. Serwis nie poinformował, że wraz z wydłużeniem reklam spadnie częstotliwość ich wyświetlania, więc można założyć, że po prostu zaserwuje on nam jeszcze więcej treści promocyjnych.

Zobacz ranking high-endowych smartfonów

Instagram już od dawna cieszy się ogromnym zainteresowaniem, więc trudno dziwić się, że rozwijający platformę zespół szuka nowych sposobów na jego monetyzację. Szkoda tylko, że tym razem postawiono na wybór tak inwazyjnej metody. Jednocześnie w sieci już teraz mówi się, że w przyszłości można spodziewać się już tylko większej ilości reklam w Stories. Wszystko przez to, że usługa stała się bardzo popularna wśród użytkowników serwisu.

Źródło: engadget