Adrian Kotowski | 11 czerwca 2018, 21:48

Shadow of the Tomb Raider - fragmenty rozgrywki z wersji PC

Znamy pierwsze techniki Nvidii dostępne w grze. Zieloni udostępnili na swoim kanale na YouTube materiał wideo przedstawiający fragment rozgrywki z pecetowej wersji gry Shadow of the Tomb Raider. Film dostępny jest w 4K i 60 kl./s, ale niestety nie przedstawia zbyt ciekawego fragmentu gry. Niemniej i tak warto rzucić na niego okiem i przy okazji zapoznać się rozwiązaniami, które trafią do tej produkcji.

W materiale, którym podzieliła się z graczami Nvidia widzimy głównie wspinaczkę, wyglądając zresztą bardzo podobnie do tego, co widzieliśmy w poprzednich grach z serii. Na szczęście w drugiej części filmu klimat nieco się zmienia, a Lara trafia do tajemniczej lokacji z pułapkami i zagadkami środowiskowymi. Materiał urywa się w całkiem ciekawym momencie i trochę szkoda, że nie jest nieco dłuższy.

Nvidia ujawniła, że zaprosiła 100 dziennikarzy i YouTuberów na zamknięty pokaz pecetowej wersji Shadow of the Tomb Raider odpalonej na komputerach z GeForce GTX 1080 Ti. Dzięki temu już niedługo w sieci powinny pojawić się pierwsze opinie na temat tej edycji. Już teraz wiemy, że do gry trafią dwie promowane przez zielonych funkcje. Pierwszą z nich jest Ansel, umożliwiający robienie świetnie wyglądających zrzutów ekranu, z zastosowaniem ciekawych filtrów, czy opcją tworzenia grafik sferycznych.

Nvidia Ansel w Shadow of the Tomb Raider

Drugim dodatkiem jest Nvidia Highlights, który rejestruje automatycznie najciekawsze wydarzenia podczas rozgrywki. Nie ujawniono, o które momenty chodzi, ale można się domyśleć, że wśród nich będą choćby animacje śmierci, które już w poprzednich częściach były całkiem wyszukane. Nvidia zapewnia, że to nie koniec artykułów poświęconych nowym przygodom Lary Croft. W przyszłości podana ma zostać lista ulepszeń i technik dostępnych tylko na PC.

Źródło: GeForce.com