Bartosz Czechowicz | 10 lutego 2019, 12:11

Spotify: osoby blokujące reklamy będą banowane

Firma walczy o swoje. Spotify już od wielu lat ma opinię najlepszego serwisu strumieniującego muzykę. Platformie pomaga nie tylko bardzo duża baza utworów, ale także fakt, że oferuje ona zarówno darmowe konta wyświetlające reklamy, jak i płatne profile pozbawione jakichkolwiek treści marketingowych. Niestety, część korzystających z usługi osób nie opłaca abonamentu, a materiały promocyjne blokuje specjalnym oprogramowaniem.

Do tej pory sytuacja wyglądała tak, że Spotify zawieszało konta takich internautów, a na ich adres email była wysyłana wiadomość z informacją o wykryciu aplikacji blokującej reklamy. Jeśli problematyczny program przestawał był używany, to darmowy profil w serwisie znowu działał. Teraz Szwedzi poinformowali jednak, że od 1 marca bieżącego roku na platformie będą banowane wszystkie osoby, które korzystają z oprogramowania zapobiegającego odtwarzaniu treści o charakterze marketingowym.

Sprawdź ranking najpopularniejszych modeli słuchawek!

Kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że Spotify, po raz pierwszy w historii, przyniosło zysk, a z serwisu korzysta już 207 mln osób. Nic dziwnego więc, że właściciele platformy chcą podciąć skrzydła oszustom i zmaksymalizować swoje dochody.

Źródło: theinquirer