Bartosz Czechowicz | 14 kwietnia 2019, 23:52

Amazon pracuje nad nowym serwisem muzycznym

Czy platformie uda się wybić? Amazon pracuje nad nowym serwisem muzycznym - donosi redakcja portalu Billboard. Usługa ma być darmowa, ale będzie serwować reklamy i mieć "ograniczoną bazę utworów".

Najpopularniejszą platformą muzyczną jest obecnie Spotify. Co stoi za sukcesem serwisu? Cóż, w dużej mierze chodzi o to, że możemy z niego korzystać za darmo, o ile tylko nie przeszkadzają nam pojawiające się od czasu do czasu materiały sponsorowane. Na identycznym modelu biznesowym powinna bazować usługa Amazonu. Firma podobno chce, żeby usługa zapewniała dostęp do muzyki m.in. posiadaczom głośników Alexa. Niestety, nie wiemy, czy będzie ona dostępna także dla osób, które nie posiadają sprzętu firmy.

Sprawdź ranking najpopularniejszych modeli słuchawek!

Jak dokładnie ma wyglądać platforma? Tego również nie wiadomo. Trudno także powiedzieć, w jakim stopniu będzie ograniczony dostępny dla użytkowników katalog z muzyką. Niewykluczone jednak, że Amazon odsłoni karty już wkrótce. Billboard utrzymuje bowiem, że serwis może wystartować nawet w... przyszłym tygodniu.

Źródło: ubergizmo