Tagi: api
16 kwietnia 2019, 19:40
No Man’s Sky z API Vulkan
15 marca 2019, 21:02
Crytek prezentuje demo Neon Noir z ray tracingiem liczonym w czasie rzeczywistym
13 marca 2019, 02:15
World of Warcraft odpalicie na Windows 7 korzystając z DirectX 12
10 grudnia 2018, 21:32
Google przyspiesza zamknięcie Google+
1 października 2018, 17:31
X4: Foundations - wymagania sprzętowe gry wyłącznie z API Vulkan
1 października 2018, 13:18
Intel dodał obsługę Vulkana dla bibliotek OpenCV
14 września 2018, 19:15
Vulkan pierwszym API z formalnym modelem pamięci
4 września 2018, 12:18
Strange Brigade pierwszą grą z API Vulkan obsługującą konfiguracje multi GPU
18 lipca 2018, 17:19
World of Warcraft z API DirectX 12
25 czerwca 2018, 14:07
Microsoft i Razer współpracują przy wprowadzeniu obsługi myszki i klawiatury na konsolę Xbox One
8 czerwca 2018, 04:26
Apple szykuje się do porzucenia obsługi OpenGL, OpenCL oraz OpenGL ES
19 marca 2018, 19:52
Microsoft zapowiada DirectX Raytracing
10 listopada 2017, 10:00
Wolfenstein II: The New Colossus – test wydajności kart graficznych
17 sierpnia 2017, 17:25
Ashes of the Singularity: Escalation z API Vulkan
22 maja 2017, 15:00
RPCS3 z dużym wzrostem wydajności po przesiadce na API Vulkan
31 marca 2017, 15:45
Mad Max z obsługą API Vulkan na Linuksie
23 marca 2017, 15:00
3DMark z obsługą API Vulkan
8 marca 2017, 18:55
Ubisoft: osiągnięcie podobnej wydajności na DX12 co na DX11 jest bardzo trudne
1 marca 2017, 16:00
Khronos Group ogłasza inicjatywę OpenXR
28 lutego 2017, 12:26
GDC 2017: Nixxes o zaletach i wadach DirectX 12