13 lutego 2019, 22:17
Unreal Engine 4.22 z obsługą techniki ray tracingu w czasie rzeczywistym
21 stycznia 2019, 20:19
Tom Clancy's The Division 2 zaoferuje wysoką wydajność dzięki DirectX 12
15 stycznia 2019, 22:13
AMD może przygotować odpowiedź na technikę Nvidia DLSS
28 listopada 2018, 14:52
Basemark GPU 1.1 - benchmark układów graficznych otrzymał obsługę DirectX 12
9 października 2018, 16:51
3DMark z nowym testem Night Raid
5 października 2018, 20:43
DirectML trafi do Windows 10 wiosną 2019 roku
11 września 2018, 16:29
Assetto Corsa Competizione - wymagania sprzętowe wersji Early Access
4 września 2018, 12:18
Strange Brigade pierwszą grą z API Vulkan obsługującą konfiguracje multi GPU
18 lipca 2018, 17:19
World of Warcraft z API DirectX 12
14 czerwca 2018, 15:12
AMD współpracuje z twórcami gier The Division 2, Strange Brigade i Resident Evil 2
3 października 2017, 06:21
3DMark Time Spy Extreme - nowy test 4K
31 lipca 2017, 19:02
Wolfenstein II: The New Colossus z obliczeniami FP16
3 lipca 2017, 11:36
Nvidia dodała obsługę DirectX 12 dla układów z rodziny Fermi
29 czerwca 2017, 16:35
Halo Wars 2 z obsługą konfiguracji multi GPU
2 maja 2017, 12:51
Gears of War 4 z obsługą multi GPU
19 marca 2017, 15:13
Star Citizen otrzyma obsługę Vulkana
8 marca 2017, 18:55
Ubisoft: osiągnięcie podobnej wydajności na DX12 co na DX11 jest bardzo trudne
2 marca 2017, 06:21
Nvidia szykuje wzrosty wydajności w DX 12
1 marca 2017, 12:55
Nvidia zapowiada GameWorks dla DirectX 12 i ShadowPlay Highlights
28 lutego 2017, 12:26
GDC 2017: Nixxes o zaletach i wadach DirectX 12