2 kwietnia 2019, 15:24
Gogle Valve Index w czerwcu trafią do pierwszych użytkowników
30 marca 2019, 15:42
Valve Index - zapowiedź nowych gogli VR
18 marca 2019, 18:55
Khronos publikuje tymczasową specyfikację standardu OpenXR 0.90
8 marca 2019, 14:11
Valve ogłosiło zwolnienia w swoim dziale VR
9 listopada 2018, 11:20
HTC Vive Focus w globalnej sprzedaży
22 października 2018, 20:57
Samsung HMD Odyssey+ - prezentacja gogli mieszanej rzeczywistości
18 października 2018, 21:10
Valve prezentuje technikę Motion Smoothing dla SteamVR
25 września 2018, 11:18
Google: chcemy, żeby headsety Daydream mogły otwierać wszystkie aplikacje z Androida
19 sierpnia 2018, 19:08
Samsung przygotowuje poprawioną wersję gogli HMD Odyssey
17 sierpnia 2018, 11:01
Sony sprzedało 3 mln gogli PlayStation VR
26 lipca 2018, 16:41
Hellblade: Senua's Sacrifice VR Edition - wersja gry na gogle wirtualnej rzeczywistości
17 lipca 2018, 20:04
VirtualLink nowym standardem łączności dla sprzętu VR
3 lipca 2018, 19:43
Valve zatrudniło scenarzystę gier Farpoint i The Invisible Hours
2 lipca 2018, 16:37
HTC zwolni ponad 25 procent pracowników
24 czerwca 2018, 10:15
Valve wysyła nową wersję kontrolerów Knuckles do deweloperów
21 czerwca 2018, 20:17
Microsoft: konsole Xbox bez gogli VR
30 maja 2018, 17:47
Qualcomm zapowiada swój pierwszy chip dla gogli VR i AR
25 maja 2018, 20:07
Google i LG prezentują ekran dla gogli VR o zagęszczeniu pikseli na poziomie 1443 ppi
21 maja 2018, 18:24
Gogle Pimax 8K mogą trafić na rynek już w czerwcu
12 maja 2018, 15:44
JDI zapowiada ekran dla gogli VR o zagęszczeniu pikseli na poziomie 1001 ppi